آخرین نامه های انجمن برادری

دانلود فیلم اکشن Pompeii 2014 با لینک مستقیم

دانلود فیلم اکشن Pompeii 2014 با لینک مستقیم

دانلود فیلم اکشن Pompeii 2014 با لینک مستقیم

دانلود فیلم اکشن شمشیری  Pompeii 2014 با لینک مستقیم

ژانر فیلم : اکشن | درام | ماجراجویی

فرمت : Mkv

حجم : ۵۰۰مگابایت

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

وضعیت زیرنویس :فارسی

کیفیت : TS

خلاصه داستان فیلم  : دانلود فیلم Pompeii 2014 :یک گلادیاتور که سابقا برده بوده، به دختری اشراف زاده علاقه پیدا می کند اما در همین حین آتش فشان شهر پامپی در حال فوران است و این گلادیاتور باید علاوه بر دختر مورد علاقه اش، با افرادی که خانواده اش را به قتل رسانده اند نیز مقابله کند و…

دانلود فیلم Pompeii 2014

A slave-turned-gladiator finds himself in a race against time to save his true love, who has been betrothed to a corrupt Roman Senator. As Mount Vesuvius erupts, he must fight to save his beloved as Pompeii crumbles around him

============================

دانلود فیلم از سرور : HexUpload 

دانلود فیلم از سرور:  Expressleech

دانلود زیرنویس فارسی Pompeii_Farsi_Persian_subtitle

============================

============================

نقد و بررسی فیلم Pompeii (پمپئی) به قلم جو نئومایر و میریام بیل

گدازه و شهوت: برده و نجیبزاده در «پمپئی» پل اندرسون دیدار میکنند.

پل اندرسون  در سه فیلم آخرش، یک فیلمِ ماجراجویی و دو فیلم بر اساس بازی ویدئویی «رزیدنت اویل»، همسرش میلا یوویچ را در مقابل دوربینش، با وسواسی که زمانی جوزف فون استنبرگ برای مارلنه دیتریش داشت، نشان گرفته بود. آقای اندرسون در پمپئی، آخرین نمایش سه بعدیِ پر زرق و برقش، و اولین فیلمش پس از 2008 که خانم یوویچ در آن حضور ندارد، به نظر می رسد دیگر در تصویر هدفی برای متمکز شدن بر رویش ندارد.

 

در این فیلمِ مرثیه گونِ گلادیاتوری، رومی ها یک قبیله ی اسب سوار سِلتی را نسل کُشی می کنند. میلو (با بازی کیت هرینگتون) تنها بازمانده ی این فاجعه است که به بردگی گرفته می شود، و استعدادهایش در نجوا با اسب ها توجه نجیب زاده ای به نام کاسیا (با بازی امیلی برونینگ) را به خود جلب می کند. هر چند رنگ‌های فیلم مانند یک جواهرِ صیقل داده شده زیباست، صحنه های ابتدایی فیلم بسیار کهنه و بیش از حد آشنا به نظر می رسند. حتی فوران کوه وزوو نیز در هیجان بخشیدن به این فیلم ناتوان است. موج ها می خروشند و سخره ها از هم می پاشند، اما همه ی ما دقیقا می دانیم چطور این ماجرا پایان خواهد یافت. در نهایت وقتی که میلو تلاش می کند کاسیا را از گدازه های CGIای نجات دهد، فیلم تبدیل به عاشقانه ای گزاف و لوس می شود و خاکسترهای معلق در آسمان به کانفتی می ماند که بر سرشان می ریزد!

اما آقای اندرسون تبحرش در کارگردانی را در صحنه های شمشیربازی به رخ می کشد. دوربین از زاویه ها و مکان های دقیق شمشیربازی ها را به تصویر در می آورد و گاه با حرکاتِ سریع مانند گلوله ای با ضربه های شمشیر همراه می شود. این صحنه ها ظرافت و زبردستی تعقیب و گریزهای فیلمهایی مانند «بولیت» (1968) را برایمان تداعی می کنند. اما زُل زدن ها و خیرگی هایی که به این صحنه ها خاتمه می دهند همان چیزی است که مزه ی آنها را از بین می برد و فیلم را به لودگی می کشاند.

 



اسکین ، نایف ، دستکش رایگان Counter Strike 2
کپی با ذکر : "گردآوری شده توسط سایت فرقه ی قاتلان" مانعی ندارد.

نوشته های همسان


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]