آخرین نامه های انجمن برادری

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید

Clash of Clans v7.65.5 – آپـدیـت جدید کـلـش آف کـلـنـز همزمان با انتشار در گوگل پلی !
آخرین آپدیت ۱۳۹۴ برای اولـیـن بار در سـطـح وب
اگر در اجرای اولیه به مشکل برخوردید فیلت-رشکن را فعال کنید مشکل حل خواهد شد

تغییرات نسخه ی v7.65 :

* عقب راندن دشمنان پروازی با The Air Sweeper

* امکان نشانه گذاری ۳۰ قبیله برای دسترسی آسان

* امکان تغییر نام قبیله برای یک بار !

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

با نظرات خود به دوستانتان کمک کنید



اسکین ، نایف ، دستکش رایگان Counter Strike 2
کپی با ذکر : "گردآوری شده توسط سایت فرقه ی قاتلان" مانعی ندارد.

نوشته های همسان

این نظر توسط k در تاریخ 1394/02/12 و 14:18 دقیقه ارسال شده است

alan masalan in che chize jadidi dare
پاسخ : خب این ورژن جدید این آپدیت هارو داره:

عقب راندن دشمنان پروازی با The Air Sweeper

* امکان نشانه گذاری ۳۰ قبیله برای دسترسی آسان

* امکان تغییر نام قبیله برای یک بار !

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

این نظر توسط شهره در تاریخ 1394/02/10 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

سلام
من یه مشکل دارم
وقتی کلش رو باز میکنم میگه باید اپدیت بشه گوگل پلی هم که ایران رو تحریم کردش
,الان میترسم طوره دیگه اپدیت کنم بعدش اکانتم حذف بشه یا مشکل پیدا کنه .چیکار کنم؟؟کمکم کنین
پاسخ : نخیر
اگر به اکانت گوگل در بازی وصل بوده باشید بعد از آپدیت مشکلی پیش نمیاد
فقط محض احتیاط بازی رو دانلود کردید بازی قبلی رو حذف نکنین
بعد دانلود روی فیال نصبی کلیک کنید و بذارید روی ورژن قبلی نصب بشه

موفق باشید

این نظر توسط مونا در تاریخ 1394/02/10 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

من این ورژن جدیدو دانلود کنم اکانتم حذف میشه؟؟چون الان نمیتونم کلشمو باز کنم لطفا جواب بدین
پاسخ : اگر به گوگل ساین نباشین بله حذف میشه
اگر به گوگل وصل نیستید دیگه نمیتونید از همونجا بیاید
باید از اول شروع کنین

این نظر توسط میثم در تاریخ 1394/02/10 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

داداش باید ورژن قبلی رو حذف کنم؟؟
پاسخ :
نه عزیزم پاک نکن.اگر که به گوگل ساین نیستی،رو همون نصب کنید
اگر پاک کنی و به گوگلت ساین نباسی باید از اول بری

موفق باشی


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]