آخرین نامه های انجمن برادری

جوک های کلش آو کلنز+کلیپ

جوک های کلش آو کلنز+کلیپ

جوک های کلش آو کلنز+کلیپ

بازی کلش آو کلنز یکی از محبوبترین بازی های سبک استراتژیک اون هم بصورت آنلاین هست.به همین دلیل ما چنتا جوک و کلیپ باحال رو در این پست قرار میدیم.امیدواریم که بخندید 😊

برای دانلود کلیپ های قشنگ و بامزه و خنده دار بازی کلش او کلنز به این کانال در آپارات برید:

Aparat.com/yesknocker

 

جوک ها:

1:

پسره از مادرش میپرسه:

مامان؟تو و بابا چطوری باهم آشنا شدین؟

مامانه میگه:

پسرم بابات لیدر بودش

پسر:

لیدر کجا؟یعنی مدیرعامل بودش؟

مامان:

بالاتر عزیزم...لیدر کلنمون توی کلش آو کلنز بودش

 

جوک 2:

زن:

عزیزم؟تو باید از جلو بیای ن از عقب

مرد:

من دوست دارم از عقب بیام

زن:

عزیزم اگه از عقب حمله کنی سه ستاره نمی کنیا.از من گفتن بود

 

جوک 3:

دختره تو گلوبال میبینه کسی نیست.میگه یه پیام بدم ببینم چنتا هستن زیر آب

 

دختر:سلام

جعفر22:سلام عشق من

میلاد:سلام تو کجایی اخه؟

شهرام:تو نمیگی من اینجا منتظرتم؟

سحر؟؟!(اینیکی منو کشتش):عزیزم بامن دوست میشی؟من پسرم.برزو 21 عجب شیر

شعبون قلدر:ببین تو چادر سرت کردی اومدی گلوبال بی اجازه من؟

کامبیز بیز بیز: بیز بیز

You(اسم اینجوری زیاده):کی......... بیاد تو ..... ع..... و خاندانت د...... بی... پ.... (اینا عشق فحشن)

 

جوک 4:

پری بیا

پری بیا اینحا دختر هم هست(انگار قحطی دختره)

پری اونجا نرو بیا اینجا(پاسکاری پری)

+85 بیاد(انگار زیادی  mme دوست داره)

پری نیای دگ ن تو ن من(چیزی ندارم بگم)

دلتون آب پری اومد کلن ما هاهاها (انگار سفر میامی برنده شدش)

 

جوک 5:

بچه های کلن داریم با هم حرف میزنیم که یکدفعه لیدر رک میده

اولی:لیدر منو کولیدر کن...الی نفر 49 همینو میگن

لیدر:همه تونو کیک میکنم

یکی در میون فحش میدن میرن

بقیه هم در راستای اهداف کلن جان خودرا فدا میکنن

 

جوک 6:

زهرا:دوست پسر میخام

جمشید:چنسالته؟

زهرا:12

 

گفته میشه جمشید رفته سوپرسل رو به اتیش کشیده بعدش خودشو دار زدش

 

جوک 7:

یکی میاد تو گلوبال الکی مینویسه..حتما دیدید

نیونیتیتتیای ینیتیحجیایحثنث ثنیایتخساس سحساییخاثثتثاثونساسخحساث

 

جوک 8:

گلوبال پر از نژادپرستی یا میهن پرستی یا...؟؟

 

عرب:السلام علیکم

ایرانی:سلام و علیکم و کوفت و مرض بزن به چاک عرب ........ بی..... پ.... م...  ت... ج... الی آخر

 

جوک 9:

پسره:دوتا دگ تا وار.لطفا بیاید

سه سال بعد...

یکی اومد اون هم از کشور میانمار بودش

 

دختره:کسی نیاد کلنمون

یک ثانیه بعد...

50 نفر پر

123567 نفر توی صف

9737کشته

72582973896268 زخمی

8387792 مجنون

 

جوک 10:

خب علی دیگه کار نداری؟

علی:نه داداش بای

.......

ثریا:کار نداری؟من برم

علی:کجا بری؟دیگه دوستم نداری؟؟میدونستم.اصلا من از کلن میرم بای

 

 

 

 

 

 

دوستان عزیز شما هم جوک در مورد کلش آو کلنز دارید یا ازخودتون میسازید رو تو نظرات بگید تا توی پست بذارمشون..باتشکر

 

منبع:سایت فرقه ی قاتلان-مرجع تخصصی بازی و فیلم شمشیری



اسکین ، نایف ، دستکش رایگان Counter Strike 2
کپی با ذکر : "گردآوری شده توسط سایت فرقه ی قاتلان" مانعی ندارد.

نوشته های همسان


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]