آخرین نامه های انجمن برادری

عذرخواهی یوبی‌سافت بابت باگهای نسخه جدید «فرقه ی قاتلان»

عذرخواهی یوبی‌سافت بابت باگهای نسخه جدید «فرقه ی قاتلان»

عذرخواهی یوبی‌سافت بابت باگهای نسخه جدید «فرقه ی قاتلان»

اگرچه یوبی‌سافت دیگر قادر نیست زمان را به عقب بر گرداند و Assassins Creed: Unity را بدون باگ عرضه کند، اما این امکان را دارد که به شکلی دوباره دل گیمرهای شاکی را به دست آورد.

این استودیو روز گذشته اعلام کرد که به تمام خریداران Assassin's Creed Unity (فرقه قاتلان : اتحاد)، نسخه رایگان افزونه جدید Dead Kings را هدیه خواهد داد. این افزونه بخش‌های جدیدی را به بازی «فرقه قاتلان» می‌افزاید.
 
البته این ایده ناب و تازه‌ای نیست و قبلا هم توسعه‌دهندگانی چون Driveclub به همین شکل از مشتریان ناراضی عذرخواهی کرده بودند. اما یوبی‌سافت یک قدم فراتر رفته و به خریداران Assassin's Creed Unity Gold Edition یا کسانی که نسخه معمولی آن را به همراه Season Pass خریده‌اند، امکان دریافت انتخابی نسخه رایگان Watch Dogs یا Far Cry 4 را هم خواهند داد.
 
کسانی که پیش از این عضو یوبی‌سافت بوده و نسخه مشکل دار فرقه قاتلان را دریافت کرده بودند، شامل این هدایای رایگان هستند، اما کسانی که پس از رفع باگ آن را می‌خرند، دیگر هدیه رایگانی در کار نخواهد بود.  این شرکت بازی‌ساز به صراحت اعلام کرده که مرتکب برخی اشتباهات در این بازی شده. باید امیدوار باشیم که این هدایای رایگان درس لازم را به آنها آموخته باشد تا بازیهای آینده‌شان را بدون مشکل راهی بازار کنند.

http://digiato.com/wp-content/uploads/2014/11/2732030-289650_screenshots_2014-11-11_00011.jpg

http://dbazi.com/wp-content/uploads/2014/11/itomp1acboewwm1pnujn-650x406.jpg

http://digiato.com/wp-content/uploads/2014/12/oh-the-f-cking-horror.jpg

 



اسکین ، نایف ، دستکش رایگان Counter Strike 2
کپی با ذکر : "گردآوری شده توسط سایت فرقه ی قاتلان" مانعی ندارد.

نوشته های همسان


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]